Masterclass Adwords

  • 1 dag
  • 499
  • Eerstvolgende startdatum 7 mei

U werkt al enige tijd met Google AdWords, maar heeft toch het gevoel dat u meer uit uw campagnes kunt halen? U weet hoe u campagnes en advertentiegroepen inricht en effectief keyword onderzoek verricht. Maar dan? Hoe zit het bijvoorbeeld met Google Remarketing en adverteren op YouTube? En wat zijn de kansen op het gebied van mobiel adverteren? U leert het in de Masterclass Adwords! Samen met uw docent analyseert u waar de winst in uw campagnes te behalen valt. Verhoog uw ROI en til uw campagnes naar een hoger niveau!

U werkt al enige tijd met Google AdWords, maar heeft toch het gevoel dat u meer uit uw campagnes kunt halen? U weet hoe u campagnes en advertentiegroepen inricht en effectief keyword onderzoek verricht. Maar dan? Hoe zit het bijvoorbeeld met Google Remarketing en adverteren op YouTube? En wat zijn de kansen op het gebied van mobiel adverteren? U leert het in de Masterclass Adwords! Samen met uw docent analyseert u waar de winst in uw campagnes te behalen valt. Verhoog uw ROI en til uw campagnes naar een hoger niveau!

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 1 dag / € 499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    07-05-2019, Antwerpen  
    09-05-2019, Gent  
    09-05-2019, Brussel  
    05-06-2019, Antwerpen  
    07-06-2019, Brussel  
    07-06-2019, Gent  
    04-07-2019, Antwerpen  
    08-07-2019, Gent  
    08-07-2019, Brussel  
    24-07-2019, Brussel    Summercourse

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Masterclass Adwords: Inleiding

Google Remarketing, adverteren op YouTube en meer...

Om een goede aftrap van uw campagnes te garanderen, starten we met een korte inleiding over het analyseren en optimaliseren van AdWords campagnes. Vervolgens gaan we al snel de diepte in, met onderwerpen als Google Remarketing, adverteren op YouTube, mobiel adverteren en advertentie-extensies. Hoe verhoogt u uw CTR en uw ROI? En welke geavanceerde tools en experimenten kunt u hierbij inschakelen? Samen met uw docent analyseert u waar de winst in uw campagnes te behalen valt.

Praktijkcase

Gedurende deze masterclass staat uw eigen praktijkcase centraal. U gaat daadwerkelijk aan de slag met uw eigen AdWords campagne. Zorg er daarom voor dat u een praktijkcase heeft, waarmee u aan de slag kunt. Deze kan uiteraard ook fictief zijn.

Na afloop van de masterclass

Al hongerig naar het recept achter een succesvolle campagne? Verhoog uw ROI en til uw campagnes naar een hoger niveau!

Masterclass Adwords: Modulen

Tijdens de masterclass AdWords worden de volgende onderwerpen achtereenvolgens behandeld:

Experimenteren, analyseren en optimaliseren

  • Kwaliteitsscore: hoe en wat?
  • CTR en conversie: waar behaalt u de winst?
  • Hoe kunt u A/B experimenten opzetten voor uw campagnes?
  • Hoe kunt u met geavanceerde AdWords tools als de Conversion Optimizer nog meer uit uw bestaande campagnes halen?

Google Remarketing

  • Wat is een succesvolle remarketing strategie?
  • Wat zijn de valkuilen en de kansen?

Adverteren op YouTube

  • Hoe zet u een succesvolle campagne op voor YouTube?
  • Welke kansen biedt adverteren op YouTube?

Mobile Marketing

  • Hoe zet u een succesvolle mobiele advertentiecampagne op?
  • Welke kansen biedt mobiel adverteren?

Advertentie-extensies

  • Wat zijn locatie-extensies, oproepextensies, extensies voor sitelinks, app-extensies, recensie-extensies, highlight-extensies en extensies voor website-informatie?
  • Hoe past u deze extensies toe?

Masterclass Adwords: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Masterclass Adwords verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Doelgroep

Deze masterclass is bedoeld voor iedereen die al enige tijd actief is met Google AdWords en zijn kennis en resultaten naar een hoger niveau wil tillen. Om het maximale uit deze masterclass te halen, dient u bekend te zijn met het opzetten en beheren van campagnes en advertentiegroepen en met effectief keyword onderzoek.

Discussieer mee!

Bent u op zoek naar een plek waar u vakinhoudelijke informatie of ervaringen omtrent internet marketing met medecursisten en professionals kunt delen? Of wilt u zich omringen met mede professionals? Word dan lid van de vakgroep voor internet marketing en social media professionals van Eduvision en discussieer mee!

Masterclass Adwords: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Masterclass Adwords: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Masterclass Adwords bedragen €499,- (€603,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Masterclass Adwords: Virtuele training

De Masterclass Adwords online

Wil je de Masterclass Adwords online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Masterclass Adwords speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Masterclass Adwords!

U werkt al enige tijd met Google AdWords, maar heeft toch het gevoel dat u meer uit uw campagnes kunt halen? U weet hoe u campagnes en advertentiegroepen inricht en effectief keyword onderzoek verricht. Maar dan? Hoe zit het bijvoorbeeld met Google Remarketing en adverteren op YouTube? En wat zijn de kansen op het gebied van mobiel adverteren? U leert het in de Masterclass Adwords! Samen met uw docent analyseert u waar de winst in uw campagnes te behalen valt. Verhoog uw ROI en til uw campagnes naar een hoger niveau!

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 1 dag / € 499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    07-05-2019, Antwerpen  
    09-05-2019, Gent  
    09-05-2019, Brussel  
    05-06-2019, Antwerpen  
    07-06-2019, Brussel  
    07-06-2019, Gent  
    04-07-2019, Antwerpen  
    08-07-2019, Gent  
    08-07-2019, Brussel  
    24-07-2019, Brussel    Summercourse

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Masterclass Adwords: Inleiding

Google Remarketing, adverteren op YouTube en meer...

Om een goede aftrap van uw campagnes te garanderen, starten we met een korte inleiding over het analyseren en optimaliseren van AdWords campagnes. Vervolgens gaan we al snel de diepte in, met onderwerpen als Google Remarketing, adverteren op YouTube, mobiel adverteren en advertentie-extensies. Hoe verhoogt u uw CTR en uw ROI? En welke geavanceerde tools en experimenten kunt u hierbij inschakelen? Samen met uw docent analyseert u waar de winst in uw campagnes te behalen valt.

Praktijkcase

Gedurende deze masterclass staat uw eigen praktijkcase centraal. U gaat daadwerkelijk aan de slag met uw eigen AdWords campagne. Zorg er daarom voor dat u een praktijkcase heeft, waarmee u aan de slag kunt. Deze kan uiteraard ook fictief zijn.

Na afloop van de masterclass

Al hongerig naar het recept achter een succesvolle campagne? Verhoog uw ROI en til uw campagnes naar een hoger niveau!

Masterclass Adwords: Modulen

Tijdens de masterclass AdWords worden de volgende onderwerpen achtereenvolgens behandeld:

Experimenteren, analyseren en optimaliseren

  • Kwaliteitsscore: hoe en wat?
  • CTR en conversie: waar behaalt u de winst?
  • Hoe kunt u A/B experimenten opzetten voor uw campagnes?
  • Hoe kunt u met geavanceerde AdWords tools als de Conversion Optimizer nog meer uit uw bestaande campagnes halen?

Google Remarketing

  • Wat is een succesvolle remarketing strategie?
  • Wat zijn de valkuilen en de kansen?

Adverteren op YouTube

  • Hoe zet u een succesvolle campagne op voor YouTube?
  • Welke kansen biedt adverteren op YouTube?

Mobile Marketing

  • Hoe zet u een succesvolle mobiele advertentiecampagne op?
  • Welke kansen biedt mobiel adverteren?

Advertentie-extensies

  • Wat zijn locatie-extensies, oproepextensies, extensies voor sitelinks, app-extensies, recensie-extensies, highlight-extensies en extensies voor website-informatie?
  • Hoe past u deze extensies toe?

Masterclass Adwords: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Masterclass Adwords: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Masterclass Adwords bedragen €499,- (€603,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Masterclass Adwords: Virtuele training

De Masterclass Adwords online

Wil je de Masterclass Adwords online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Masterclass Adwords speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Masterclass Adwords!

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.