Cursus E-mail Marketing

  • 2 dagen
  • 999
  • Eerstvolgende startdatum 9 januari

E-mail marketing is één van de krachtigste middelen om klantcontact mee te onderhouden en je omzet te verhogen. Maar hoe kun je e-mail marketing in jouw strategische doelstellingen integreren? En hoe zit het met de regelgeving die continu aan verandering onderhevig is? Hoe gebruik je op de juiste manier opt-in en opt-outs? Na afloop van deze cursus heeft e-mail marketing geen geheimen meer voor jou.

E-mail marketing is één van de krachtigste middelen om klantcontact mee te onderhouden en je omzet te verhogen. Maar hoe kun je e-mail marketing in jouw strategische doelstellingen integreren? En hoe zit het met de regelgeving die continu aan verandering onderhevig is? Hoe gebruik je op de juiste manier opt-in en opt-outs? Na afloop van deze cursus heeft e-mail marketing geen geheimen meer voor jou.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 2 dagen / € 999 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    09-01-2019, Antwerpen  
    09-01-2019, Gent  
    09-01-2019, Brussel  
    07-02-2019, Antwerpen  
    07-02-2019, Gent  
    07-02-2019, Brussel  
    08-03-2019, Brussel  
    08-03-2019, Gent  
    08-03-2019, Antwerpen  
    25-03-2019, Antwerpen  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Lees hier hoe anderen deze training waarderen

Cursus E-mail Marketing

Wat vond u goed?: De aangeboden stof kon ik tijdens de les meteen in de praktijk brengen.

M.W. van Stigt te Westbeemster 4.3
Alle beoordelingen

Cursus E-mail Marketing: Inleiding

Welkom bij de Cursus E-mail Marketing

E-mail marketing is een uitstekende methode om specifieke doelgroepen te bereiken met passende informatie en interessante aanbiedingen. Doordat de kosten relatief laag zijn en de Return On Investment flink kan oplopen, is e-mail marketing een zeer effectief internetmarketing middel. Het resultaat van e-mail marketing is perfect te meten en klikgedrag wordt nauwkeurig in kaart gebracht.

Tijdens de Cursus E-mail Marketing

Tijdens de cursus verken je aan de hand van een stappenplan en praktijkcases de eindeloze mogelijkheden van e-mail marketing. Je bepaalt jouw doelgroep en je leert welke mogelijkheden er zijn om verschillende doelgroepen te segmenteren. Vervolgens bepaal je jouw doelstellingen en geven wij richting hoe je deze doelstellingen kunt realiseren. Verder kijken we naar de structuur, indeling en grafische vormgeving van de nieuwsbrief. Tot slot wordt de actuele wet- en regelgeving op het gebied van SPAM en overige do's & dont's van e-mail marketing behandeld.

Doelgroep

De Cursus E-mail Marketing is bedoeld voor iedereen die op professionele wijze en op strategisch niveau met e-mail marketing bezig wil zijn.

Voorkennis

Voor deze cursus is geen specifieke voorkennis vereist.

Cursus E-mail Marketing: Modulen

Mogelijkheden e-mail marketing

In deze module gaan we in op de eindeloze mogelijkheden van e-mail marketing in relatie tot jouw communicatie-, marketing– en salesdoelstellingen. Daarnaast besteden we aandacht aan de wet– en regelgeving op het gebied van e-mail marketing.

E-mail strategieën

Jouw strategie is een belangrijk onderdeel van de gehele campagne. Dus wie benader je, wat is jouw doelstelling en hoe ga je die realiseren met behulp van je website? Op deze vragen krijg je een passend antwoord.

Segmentering

E-mail marketing leent zich uitstekend voor goede en efficiënte segmentatie. Je leert wat voor mogelijkheden er zijn om verschillende doelgroepen op hun eigen manier aan te spreken. Verder is het goed om te kijken naar de structuur, de indeling en de grafische vormgeving van de nieuwsbrief.

Effectmeting en follow-up

Na de implementatie van de campagne wil je precies weten wie er bereikt is en met welk effect, zodat je kunt bepalen welke follow-up acties het meest geschikt zijn voor het optimale resultaat van jouw campagne.

Introductie digitale nieuwsbrief

De eerste module introduceert het onderwerp met een overzicht van de verschillende soorten nieuwsbrieven, waarbij de voor– en nadelen van elk type worden aangestipt. Verder besteden we aandacht aan de vaste onderdelen van de opbouw van de nieuwsbrief.

Structuur digitale nieuwsbrief

Tijdens de tweede module kijken we naar het fundament van de nieuwsbrief: de structuur. Hier wordt de breedte en lengte van een nieuwsbrief en het nut van een inhoudsopgave besproken. Verder gaan we in op de combinatie van een aantal tekstregels met een link naar een compleet artikel (tekstlinks) en het gebruik van grafieken, tabellen en illustraties. Tot slot behandelen we ook de structuur in het tekstuele gedeelte. Hierbij kun je denken aan het markeren van teksten, titels en het gebruik van subkopjes.

Effectief schrijven

Het schrijven van effectieve teksten voor een nieuwsbrief is van essentieel belang en is anders dan schrijven voor andere media. We behandelen de leesstrategieën van verschillende doelgroepen en geven een aanzet voor het schrijven, gebaseerd op jouw doelstelling, jouw doelgroep en jouw boodschap. Daarna ga je zelfstandig aan de slag met het schrijven aan de hand van een praktijkcase.

Tips en trucs

De laatste module behandelt nuttige tips en trucs waarmee je jouw nieuwsbrief tot een echt succes kunt maken. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan het vermelden van feitelijke nieuwsberichten, redactionele informatie, afmelden voor de nieuwsbrief en copyrightgegevens.

Cursus E-mail Marketing: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Cursus E-mail Marketing verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Discussieer mee!

Ben je op zoek naar een plek waar je vakinhoudelijke informatie of ervaringen omtrent internet marketing met medecursisten en professionals kunt delen? Of wilt je je omringen met mede professionals? Word dan lid van de vakgroep voor internet marketing en social media professionals van Eduvision en discussieer mee!

Cursus E-mail Marketing: Beoordelingen

4.3

Wat vond u goed?: De aangeboden stof kon ik tijdens de les meteen in de praktijk brengen.

4.3

Wat vond u goed?: De interactie tussen cursisten onderling en met de docent. Docent had ook leuke voorbeelden vanuit Belgie.

4.3

Wat vond u goed?: bij meerdere cursisten is er meer feedback en zie je hoe in de praktijk bij anderen wordt uitgevoerd. Les wordt dynamische

4.3

Wat vond u goed?: Goede mogelijkheden om gerichte vragen te stellen.

4.3

Wat vond u goed?: Zeer praktijkgericht, onmiddellijk bruikbaar, zeer goed uitgelegd, oefeningen en feedback op basis van eigen nieuwsbrieven.

4.3

Wat vond u goed?: Veel voorbeelden Goede powerpoint Goede docent

4.3

Wat vond u goed?: Waren (slechts) drie (inclusief mezelf) cursisten. Konden praktijkervaringen op deze manier rustig en makkelijk met elkaar bespreken. Daar was ook voldoende tijd voor.
Wat vond u niet goed?: Wij hebben nog geen software mbt. e-mail marketing. Dat is eigenlijk wel een must om aan deze cursus deel te nemen. Heb veel geleerd maar kan het geleerde nu niet direct in de praktijk toepassen en dat is jammer.

4.3

Wat vond u goed?: Indeling cursus

4.3

Wat vond u goed?: De locatie, de leeraar en de broodjes.

4.3

Wat vond u goed?: De docent wist zijn verhaal goed over te brengen. Hij is deskundig op zijn vakgebied.

Cursus E-mail Marketing: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Cursus E-mail Marketing: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus E-mail Marketing bedragen €999,- (€1.208,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Cursus E-mail Marketing: Virtuele training

De Cursus E-mail Marketing online

Wil je de Cursus E-mail Marketing online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Cursus E-mail Marketing speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Cursus E-mail Marketing!

E-mail marketing is één van de krachtigste middelen om klantcontact mee te onderhouden en je omzet te verhogen. Maar hoe kun je e-mail marketing in jouw strategische doelstellingen integreren? En hoe zit het met de regelgeving die continu aan verandering onderhevig is? Hoe gebruik je op de juiste manier opt-in en opt-outs? Na afloop van deze cursus heeft e-mail marketing geen geheimen meer voor jou.

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 2 dagen / € 999 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    09-01-2019, Antwerpen  
    09-01-2019, Gent  
    09-01-2019, Brussel  
    07-02-2019, Antwerpen  
    07-02-2019, Gent  
    07-02-2019, Brussel  
    08-03-2019, Brussel  
    08-03-2019, Gent  
    08-03-2019, Antwerpen  
    25-03-2019, Antwerpen  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Cursus E-mail Marketing: Inleiding

Welkom bij de Cursus E-mail Marketing

E-mail marketing is een uitstekende methode om specifieke doelgroepen te bereiken met passende informatie en interessante aanbiedingen. Doordat de kosten relatief laag zijn en de Return On Investment flink kan oplopen, is e-mail marketing een zeer effectief internetmarketing middel. Het resultaat van e-mail marketing is perfect te meten en klikgedrag wordt nauwkeurig in kaart gebracht.

Tijdens de Cursus E-mail Marketing

Tijdens de cursus verken je aan de hand van een stappenplan en praktijkcases de eindeloze mogelijkheden van e-mail marketing. Je bepaalt jouw doelgroep en je leert welke mogelijkheden er zijn om verschillende doelgroepen te segmenteren. Vervolgens bepaal je jouw doelstellingen en geven wij richting hoe je deze doelstellingen kunt realiseren. Verder kijken we naar de structuur, indeling en grafische vormgeving van de nieuwsbrief. Tot slot wordt de actuele wet- en regelgeving op het gebied van SPAM en overige do's & dont's van e-mail marketing behandeld.

Doelgroep

De Cursus E-mail Marketing is bedoeld voor iedereen die op professionele wijze en op strategisch niveau met e-mail marketing bezig wil zijn.

Voorkennis

Voor deze cursus is geen specifieke voorkennis vereist.

Cursus E-mail Marketing: Modulen

Mogelijkheden e-mail marketing

In deze module gaan we in op de eindeloze mogelijkheden van e-mail marketing in relatie tot jouw communicatie-, marketing– en salesdoelstellingen. Daarnaast besteden we aandacht aan de wet– en regelgeving op het gebied van e-mail marketing.

E-mail strategieën

Jouw strategie is een belangrijk onderdeel van de gehele campagne. Dus wie benader je, wat is jouw doelstelling en hoe ga je die realiseren met behulp van je website? Op deze vragen krijg je een passend antwoord.

Segmentering

E-mail marketing leent zich uitstekend voor goede en efficiënte segmentatie. Je leert wat voor mogelijkheden er zijn om verschillende doelgroepen op hun eigen manier aan te spreken. Verder is het goed om te kijken naar de structuur, de indeling en de grafische vormgeving van de nieuwsbrief.

Effectmeting en follow-up

Na de implementatie van de campagne wil je precies weten wie er bereikt is en met welk effect, zodat je kunt bepalen welke follow-up acties het meest geschikt zijn voor het optimale resultaat van jouw campagne.

Introductie digitale nieuwsbrief

De eerste module introduceert het onderwerp met een overzicht van de verschillende soorten nieuwsbrieven, waarbij de voor– en nadelen van elk type worden aangestipt. Verder besteden we aandacht aan de vaste onderdelen van de opbouw van de nieuwsbrief.

Structuur digitale nieuwsbrief

Tijdens de tweede module kijken we naar het fundament van de nieuwsbrief: de structuur. Hier wordt de breedte en lengte van een nieuwsbrief en het nut van een inhoudsopgave besproken. Verder gaan we in op de combinatie van een aantal tekstregels met een link naar een compleet artikel (tekstlinks) en het gebruik van grafieken, tabellen en illustraties. Tot slot behandelen we ook de structuur in het tekstuele gedeelte. Hierbij kun je denken aan het markeren van teksten, titels en het gebruik van subkopjes.

Effectief schrijven

Het schrijven van effectieve teksten voor een nieuwsbrief is van essentieel belang en is anders dan schrijven voor andere media. We behandelen de leesstrategieën van verschillende doelgroepen en geven een aanzet voor het schrijven, gebaseerd op jouw doelstelling, jouw doelgroep en jouw boodschap. Daarna ga je zelfstandig aan de slag met het schrijven aan de hand van een praktijkcase.

Tips en trucs

De laatste module behandelt nuttige tips en trucs waarmee je jouw nieuwsbrief tot een echt succes kunt maken. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan het vermelden van feitelijke nieuwsberichten, redactionele informatie, afmelden voor de nieuwsbrief en copyrightgegevens.

Cursus E-mail Marketing: Beoordelingen

4.3

Wat vond u goed?: De aangeboden stof kon ik tijdens de les meteen in de praktijk brengen.

4.3

Wat vond u goed?: De interactie tussen cursisten onderling en met de docent. Docent had ook leuke voorbeelden vanuit Belgie.

4.3

Wat vond u goed?: bij meerdere cursisten is er meer feedback en zie je hoe in de praktijk bij anderen wordt uitgevoerd. Les wordt dynamische

4.3

Wat vond u goed?: Goede mogelijkheden om gerichte vragen te stellen.

4.3

Wat vond u goed?: Zeer praktijkgericht, onmiddellijk bruikbaar, zeer goed uitgelegd, oefeningen en feedback op basis van eigen nieuwsbrieven.

4.3

Wat vond u goed?: Veel voorbeelden Goede powerpoint Goede docent

4.3

Wat vond u goed?: Waren (slechts) drie (inclusief mezelf) cursisten. Konden praktijkervaringen op deze manier rustig en makkelijk met elkaar bespreken. Daar was ook voldoende tijd voor.
Wat vond u niet goed?: Wij hebben nog geen software mbt. e-mail marketing. Dat is eigenlijk wel een must om aan deze cursus deel te nemen. Heb veel geleerd maar kan het geleerde nu niet direct in de praktijk toepassen en dat is jammer.

4.3

Wat vond u goed?: Indeling cursus

4.3

Wat vond u goed?: De locatie, de leeraar en de broodjes.

4.3

Wat vond u goed?: De docent wist zijn verhaal goed over te brengen. Hij is deskundig op zijn vakgebied.

Cursus E-mail Marketing: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Cursus E-mail Marketing: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus E-mail Marketing bedragen €999,- (€1.208,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Cursus E-mail Marketing: Virtuele training

De Cursus E-mail Marketing online

Wil je de Cursus E-mail Marketing online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Cursus E-mail Marketing speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Cursus E-mail Marketing!

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.