ATTENTIE: Gezien de huidige situatie brengen we graag de mogelijk tot 'online training' ('remote classroom') bij je onder de aandacht. Daarbij schakel je via een interactieve verbinding direct met je trainer. We bieden je daarbij vanzelfsprekend de kwaliteit die je van ons gewend bent. Wil je weten hoe dit werkt? Bel ons op 03 747 0310. Onze adviseurs vertellen je er graag meer over.

Cursus Marketing Automation

  • 3 dagen
  • 1.499
  • Eerstvolgende startdatum 13 april

Tijdens de cursus marketing automation leer je hoe je (digitale) klantprofielen kunt opbouwen, hoe een marketing automation campagne eruitziet en hoe je deze optimaliseert door testen. Bovendien ga je aan de slag met jouw eigen marketing automation plan.

Tijdens de cursus marketing automation leer je hoe je (digitale) klantprofielen kunt opbouwen, hoe een marketing automation campagne eruitziet en hoe je deze optimaliseert door testen. Bovendien ga je aan de slag met jouw eigen marketing automation plan.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een ‘algemeen’ programma (zie website), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining staat de trainer volledig tot jouw beschikking, waardoor je mag rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.
    Online training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 3 dagen / € 1.499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  
    11-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    15-04-2020, St. Niklaas  
    23-04-2020, Gent  
    23-04-2020, Brussel  
    23-04-2020, Antwerpen  
    14-05-2020, St. Niklaas  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Wat is marketing automation?

Marketing automation gaat over het automatiseren van marketing. Dat gebeurt op verschillende manier, bijv. door het overhalen van (potentiële) klanten in het aankoopproces door de relevante content automatisch te tonen of te sturen. Op deze manier wordt er geprobeerd om de leadconversie te verhogen. Meestal wordt als onderdeel van marketing automation leads/profielen gebouwd van potentiële klanten. Daarnaast vullen geautomatiseerde campagnes een belangrijke rol.

Cursus Marketing Automation: Inleiding

Bij marketing automation wordt in de regel gebruik gemaakt van software platforms en technologieën die zijn ontworpen voor met name de marketing afdelingen van organisaties, om effectiever de online marketing op meerdere kanalen (zoals e-mail, sociale media, websites, enz.) in te zetten. Opvolging van de verschillende acties gebeurt automatisch. Daarnaast zorgt het ook voor het automatiseren van herhalende taken. Zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat de content die relevant is voor een bepaalde klant of doelgroep, aan diegene wordt getoond, op een website of per e-mail. Dankzij marketing automation kun je je leadconversie verhogen.

Tijdens de Cursus Marketing Automation

Tijdens de Cursus Marketing Automation leer je hoe je digitale profielen kunt opbouwen, hoe relevante campagnes eruit zien en hoe je leads kunt converteren en prioriteren. Ook de meest relevante software komt aan bod.

Resultaat

Na afloop van de Cursus Marketing Automation ben je in staat om:

  • Een profielenbestand op te bouwen
  • Leads te 'voeden'
  • Relevante campagnes op te zetten en bij te houden
  • Leads te converteren
  • Personalisatie technieken in te zetten
  • De belangrijkste software te kennen

Praktijkgerichte aanpak

De Cursus Marketing Automation is zeer praktijkgericht. Tijdens de cursus marketing automation ga je aan de slag met een profielenbestand dat is opgezet of je eigen profielenbestand van jouw organisatie. Je leert hoe je de leads het beste kunt groeperen, er campagnes bij te bedenken en de leadconversie te verhogen. Op deze manier haal je optimaal rendement uit de training marketing automation.

Cursus Marketing Automation: Modulen

Tijdens de Cursus Marketing Automation doorlopen we de volgende onderdelen:

    Introductie

    • Definitie marketing automation
    • Waarom marketing automation essentieel is
    • Overview succesvolle praktijkcases

    Breng je klant in beeld

    • Customer journey
    • Welke data gebruik je?
    • Buyer persona’s
    • Customer journey mapping
    • Segmentatie
    • Tools

    Lead management

    Campagnes

    • Strategische keuzes
    • Relevante content
    • Personalisatie
    • Automatisering
    • Implementeren en bijhouden van campagnes

    Testen

    Marketing automation software en implementatie

    • Wat is de belangrijkste software in de markt?
    • Welk programma kies je?
    • Wat zijn verschillen tussen de platforms?
    • Tips voor implementatie

    Aan de slag
    Ontwikkel zelf een marketing automation plan met daarin o.a.

    • Realistische doelen
    • Customer journey map
    • Contentstrategie
    • Campagnes
    • Testideeën

Cursus Marketing Automation: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Cursus Marketing Automation verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Cursus Marketing Automation: Doelgroep

De opleiding is bedoeld voor online marketingprofessionals die een start willen met marketing automation. Je wilt een goede basis en concrete handvatten, zodat je de kennis direct in praktijk kunt brengen.

Cursus Marketing Automation: Voorkennis

Bij de Cursus Marketing Automation beginnen we bij de basis. Voorkennis is daarom niet verplicht.

Cursus Marketing Automation: Startdata

Kies uit 5 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Cursus Marketing Automation: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus Marketing Automation bedragen €1.499,00 (excl. €314,79 BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 7.500 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 20 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 7.500 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Certificering Cursus Marketing Automation

Nadat je het cursustraject volledig hebt doorlopen, ontvang je van ons een certificaat. Hiermee kan je aantonen dat je hebt deelgenomen aan de Cursus Marketing Automation en deze succesvol hebt afgerond. Je laat zien dat je diepgaande kennis hebt van marketing automation. Je weet alles van klantinzichten, marketing automation software, lead management, testen en campagnes.

Maar jij bezit niet alleen inhoudelijke kennis. Wat jou een kenner maakt is dat je weet hoe je deze kennis in de praktijk brengt. Tijdens de Cursus Marketing Automation heb je de kennis namelijk direct in praktijk gebracht met jouw praktijkcase (marketing automation plan).

Het is mogelijk om het certificaat in het Engels te ontvangen, zodat het in het buitenland te gebruiken is.

Cursus Marketing Automation: Online training

Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.

VIRTUELE TRAINING: HOE WERKT HET?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar heeft dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht iemand geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Tijdens de cursus marketing automation leer je hoe je (digitale) klantprofielen kunt opbouwen, hoe een marketing automation campagne eruitziet en hoe je deze optimaliseert door testen. Bovendien ga je aan de slag met jouw eigen marketing automation plan.

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een ‘algemeen’ programma (zie website), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining staat de trainer volledig tot jouw beschikking, waardoor je mag rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.
    Online training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 3 dagen / € 1.499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  
    11-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    15-04-2020, St. Niklaas  
    23-04-2020, Gent  
    23-04-2020, Brussel  
    23-04-2020, Antwerpen  
    14-05-2020, St. Niklaas  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Cursus Marketing Automation: Inleiding

Bij marketing automation wordt in de regel gebruik gemaakt van software platforms en technologieën die zijn ontworpen voor met name de marketing afdelingen van organisaties, om effectiever de online marketing op meerdere kanalen (zoals e-mail, sociale media, websites, enz.) in te zetten. Opvolging van de verschillende acties gebeurt automatisch. Daarnaast zorgt het ook voor het automatiseren van herhalende taken. Zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat de content die relevant is voor een bepaalde klant of doelgroep, aan diegene wordt getoond, op een website of per e-mail. Dankzij marketing automation kun je je leadconversie verhogen.

Tijdens de Cursus Marketing Automation

Tijdens de Cursus Marketing Automation leer je hoe je digitale profielen kunt opbouwen, hoe relevante campagnes eruit zien en hoe je leads kunt converteren en prioriteren. Ook de meest relevante software komt aan bod.

Resultaat

Na afloop van de Cursus Marketing Automation ben je in staat om:

  • Een profielenbestand op te bouwen
  • Leads te 'voeden'
  • Relevante campagnes op te zetten en bij te houden
  • Leads te converteren
  • Personalisatie technieken in te zetten
  • De belangrijkste software te kennen

Praktijkgerichte aanpak

De Cursus Marketing Automation is zeer praktijkgericht. Tijdens de cursus marketing automation ga je aan de slag met een profielenbestand dat is opgezet of je eigen profielenbestand van jouw organisatie. Je leert hoe je de leads het beste kunt groeperen, er campagnes bij te bedenken en de leadconversie te verhogen. Op deze manier haal je optimaal rendement uit de training marketing automation.

Cursus Marketing Automation: Modulen

Tijdens de Cursus Marketing Automation doorlopen we de volgende onderdelen:

    Introductie

    • Definitie marketing automation
    • Waarom marketing automation essentieel is
    • Overview succesvolle praktijkcases

    Breng je klant in beeld

    • Customer journey
    • Welke data gebruik je?
    • Buyer persona’s
    • Customer journey mapping
    • Segmentatie
    • Tools

    Lead management

    Campagnes

    • Strategische keuzes
    • Relevante content
    • Personalisatie
    • Automatisering
    • Implementeren en bijhouden van campagnes

    Testen

    Marketing automation software en implementatie

    • Wat is de belangrijkste software in de markt?
    • Welk programma kies je?
    • Wat zijn verschillen tussen de platforms?
    • Tips voor implementatie

    Aan de slag
    Ontwikkel zelf een marketing automation plan met daarin o.a.

    • Realistische doelen
    • Customer journey map
    • Contentstrategie
    • Campagnes
    • Testideeën

Cursus Marketing Automation: Startdata

Kies uit 5 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Cursus Marketing Automation: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus Marketing Automation bedragen €1.499,00 (excl. €314,79 BTW). (kmo subsidie mogelijk) Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 7.500 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 20 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 7.500 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Certificering Cursus Marketing Automation

Nadat je het cursustraject volledig hebt doorlopen, ontvang je van ons een certificaat. Hiermee kan je aantonen dat je hebt deelgenomen aan de Cursus Marketing Automation en deze succesvol hebt afgerond. Je laat zien dat je diepgaande kennis hebt van marketing automation. Je weet alles van klantinzichten, marketing automation software, lead management, testen en campagnes.

Maar jij bezit niet alleen inhoudelijke kennis. Wat jou een kenner maakt is dat je weet hoe je deze kennis in de praktijk brengt. Tijdens de Cursus Marketing Automation heb je de kennis namelijk direct in praktijk gebracht met jouw praktijkcase (marketing automation plan).

Het is mogelijk om het certificaat in het Engels te ontvangen, zodat het in het buitenland te gebruiken is.

Cursus Marketing Automation: Online training

Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.

VIRTUELE TRAINING: HOE WERKT HET?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar heeft dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht iemand geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.