ATTENTIE: Gezien de huidige situatie brengen we graag de mogelijk tot 'online training' ('remote classroom') bij je onder de aandacht. Daarbij schakel je via een interactieve verbinding direct met je trainer. We bieden je daarbij vanzelfsprekend de kwaliteit die je van ons gewend bent. Wil je weten hoe dit werkt? Bel ons op 03 747 0310. Onze adviseurs vertellen je er graag meer over.

Whitepaper social CRM wordt volwassen

Waarom deze whitepaper?

Gedurende de afgelopen decennia werd CRM door veel bedrijven gebruikt om het klantgedrag te beïnvloeden. In veel gevallen was deze aanpak gedreven door technologie, waarbij processen en analyses in de strategie ingebed werden. Bedrijven verzamelden veel data over de klant en het 360-graden klantbeeld was een belangrijk aandachtsgebied. Op deze manier kon een 1-op-1 relatie met de klant zo optimaal mogelijk worden gemanaged.

  • De Social Customer
  • Social CRM is CRM 2.0
  • Verschillen tussen traditionele CRM en Social CRM
  • Social CRM Strategy
  • Mogelijkheden Social CRM
  • Voordelen Social CRM

Whitepaper aangeboden door: CRM excellence.

Download Whitepaper

Downloaden
Hartelijk bedankt, uw aanvraag is ontvangen. U ontvangt de whitepaper binnen enkele ogenblikken in uw e-mailbox. Er is iets mis gegeaan, probeert u het alstublieft opnieuw.
Wij respecteren uw privacy