Cursus Social Media Professional

  • 3 dagen
  • 1299
  • eerstvolgende startdatum 13 december  startgarantie

Je kan er niet meer omheen. De sociale netwerksites, zoals Facebook, LinkedIn en Instagram, groeien al jaren in populariteit. Maar waar bevindt jouw doelgroep zich? Tijdens de Cursus Social Media Professional leer je de mogelijkheden van de verschillende netwerken kennen en leer je hoe je ze integreert in jouw online marketingstrategie.

Je kan er niet meer omheen. De sociale netwerksites, zoals Facebook, LinkedIn en Instagram, groeien al jaren in populariteit. Maar waar bevindt jouw doelgroep zich? Tijdens de Cursus Social Media Professional leer je de mogelijkheden van de verschillende netwerken kennen en leer je hoe je ze integreert in jouw online marketingstrategie.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kenmerken Cursus Social Media Professional

Alle startdata
Waar en wanneer wilt u de opleiding volgen?

Beoordelingen

Cursus Social Media Professional

Wat vond u goed?: De praktische cases die werden getoetst aan de theorie en de begeleiding bij deze praktische opdrachten.
Wat vond u niet goed?: Het overzicht van de werking van de grote 3 (Facebook, Twitter en LinkedIn) was reeds goed gekend.

J. Gommers te Leuven 4.0
Alle beoordelingen

Wat zijn social media?

Social media zijn in het huidige medialandschap niet meer weg te denken. Bij het opzetten van marketingstrategieën neemt het dan ook altijd een belangrijke plek in. Social media verbinden gebruikers met elkaar en met bedrijven. Het belangrijkste kenmerk van sociale media is interactiviteit. Op de verschillende kanalen, zoals Facebook, YouTube en LinkedIn, wordt interessante content geplaatst in de vorm van tekst, foto en video waarop gebruikers kunnen reageren of die ze kunnen delen. In deze cursus Social Media wordt ingegaan hoe social media sites het voor bedrijven mogelijk maken om efficiënt en goedkoop hun boodschap te communiceren met grote groepen mensen en met specifieke doelgroepen. Bovendien kunnen ze je helpen om onder andere je merk onder de aandacht te brengen, bijdragen aan de reputatie van je bedrijf en leadgeneratie bevorderen. Integratie van social media in de marketingstrategie biedt dus zeker kansen. Tijdens de opleiding Social Media Professional leer je welke middelen je het beste kan gebruiken om je doelgroep te bereiken en de marketingdoelstellingen te behalen.

Cursus Social Media Professional: Inleiding

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus Social Media Professional leer je de mogelijkheden kennen van Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Youtube, etc. en leer je hoe je ze integreert in jouw online marketing-strategie. We gaan in op jouw doelgroep, waar deze zich bevindt en hoe je deze bereikt met relevante content. Vooral het campagnematig werken is een belangrijk onderdeel in deze vorm van marketingcommunicatie. Social media is geen doel, maar een middel om organisatie- en marketingdoelstellingen te behalen. Daarom staat in deze cursus jouw eigen social media-strategie centraal.

Resultaat

Na afloop van de cursus weet je precies hoe je de verschillende social media-kanalen inzet om jouw doel en doelgroep te bereiken. Je hebt inzicht in de kansen en mogelijkheden die social media je bieden en je kunt zet zelf social media optimaal inzetten en anderen hierin activeren.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. Je bekijkt alle social media-kanalen afzonderlijk en onderzoekt op welke wijze ze elkaar kunnen versterken. Tevens brengt je jouw doelgroep en doelen uitgebreid in kaart. Aan de hand daarvan stelt je jouw eigen social media-plan op waarmee je na de cursus direct aan de slag kunt.

Competenties en vaardigheden

Om een echte social media expert te worden, werk je tijdens de Cursus Social Media Professional aan de volgende competenties en vaardigheden: weten welke kenmerken verschillende sociale media hebben en hoe je ze het beste in kan zetten, de trends in social media met betrekking tot onder andere Facebook, You Tube, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Google+, Instagram en Snapchat, het bepalen van de social media strategie, invulling geven aan de campagne, opstellen van een eigen social media-plan en resultaatmeting. Na de opleiding Social Media Professional weet jij hoe jouw organisatie optimaal gebruik kan maken van verschillende social media en hoe je deze kan integreren in je marketingstrategie.

Specialisaties

Cursus Social Media Professional: Modulen

Tijdens de Cursus Social Media Professional komen de volgende onderwerpen aan bod:

Social media: wie, wat en waar?

We starten met een overzicht van alle sociale netwerken die op dit moment populair zijn, zoals: Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram. Verder komen begrippen als reputatiemanagement, user generated content, verschillende soorten blogging, communities, wiki's, social photo's en social video aan bod. Ten slotte bespreken we de advertentiemogelijkheden die de verschillende netwerken bieden.

Trends in social media

Tijdens deze module gaan we in op de laatste trends op social media-gebied, krijg je verschillende succesvolle praktijkcases te zien en behandelen we tips en trucs voor een succesvol social media-beleid.

Strategie bepalen

Jouw social media-strategie is een afgeleide van jouw organisatie- en marketingstrategieën. Binnen deze module gaan we in op de vragen: wat is jouw doelgroep, wat zijn jouw doelstellingen en hoe denk je deze te bereiken via social media? Richt je je vooral op branding of op keiharde conversie?

Campagnematig werken

Het succes van jouw campagne valt of staat met de invulling van leads, gegevens en naamsbekendheid. Binnen deze modules leer je meer over effectieve landing pages, unieke en kwalitatieve content en een toon die past bij jouw organisatie. Je leert de potentiële klant definitief binnen te halen.

Social media-plan

Als je eenmaal een social media-plan hebt, is het van groot belang om ook draagvlak te creëren onder de werknemers en samen dit plan te integreren binnen de organisatie. Binnen deze module leer je hoe je ervoor zorgt dat het plan onderdeel wordt van jouw bedrijf.

Resultaatmeting

Planmatig werken is één ding. Nóg belangrijker is het om de resultaten te meten. We bespreken in deze module verschillende tools die je kunt inzetten bij monitoring en analyse van jouw social media-inspanningen.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. Je bekijkt alle social media-kanalen afzonderlijk en onderzoekt op welke wijze ze elkaar kunnen versterken. Tevens brengt je jouw doelgroep en doelen uitgebreid in kaart. Aan de hand daarvan stel je jouw eigen social media-plan op waarmee je na de cursus direct aan de slag kunt.

Alternatief

Bezit je al enige kennis van social media, maar wil je deze vergroten? In de social media masterclass gaan we dieper in op het bepalen van de juiste social media strategie. In deze social media masterclass staat integratie van social media in de marketingmix, het monitoren van social media en het optimaliseren van conversie centraal. Als je juist alleen meer wilt weten over het meten van de resultaten van je social media campagne volg dan een cursus social media monitoring. In deze cursus gaan we dieper in op het meten van campagneresultaten. Je leert te bepalen of je campagne gewerkt heeft of dat het beter is om andere social media campagnes in te zetten.

Cursus Social Media Professional: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Cursus Social Media Professional verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Doelgroep en voorkennis

De cursus Social Media is bedoeld voor iedereen die de effectiviteit en conversie van zijn social media campagnes en inspanningen wil vergroten. Denk bij conversie naast omzet bijvoorbeeld ook aan leads, gegevens en naamsbekendheid. Voor deze cursus is geen specifieke voorkennis vereist.

Social media ontwikkelingen

Social media zijn nog steeds booming business. Toch is de laatste tijd een sterke verschuiving te zien van tekst naar beeld. Visuele content gaat een grote, al dan niet de belangrijkste, rol spelen op social networks als Facebook en Twitter. Beeld trekt de aandacht tussen de vele posts die social media gebruikers te zien krijgen en visuele content is de content die gedeeld gaat worden op social media kanalen. Social media zijn vluchtig; trends komen en gaan. Na de opleiding Social Media Professonal ben jij op de hoogte van deze trends, weet je wat deze betekenen voor jouw social media plan, welk doel een bepaald type social medium dient en hoe het ingezet kan worden in jouw marketingstrategie.

Facebook

Met meer dan 9 miljoen gebruikers is Facebook het grootste sociale medium van Nederland. Met zoveel gebruikers heeft dit sociale medium dus een groot bereik. Maar ook de manieren waarop bedrijven Facebook mogen gebruiken zijn veranderd. Zo kunnen bedrijven sinds begin 2015 niet openlijk meer adverteren op Facebook. Reclame maken voor je product via dit sociale medium vereist dus een andere aanpak. In de opleiding Social Media Professional leer je onder andere hoe je Facebook het beste in kan zetten als reclamemiddel.

YouTube

Na Facebook is YouTube het meest gebruikte sociale medium onder Nederlanders. Ook dit sociale medium biedt veel mogelijkheden voor marketeers. Zo zorgen video’s ervoor dat mensen eerder geneigd zijn het product te kopen. YouTube is dus in staat om voor hoge conversie te zorgen. Mensen kunnen via dit social medium kennis maken met het product door het kijken van een YouTube video. Video wordt steeds belangrijker en zorgt voor meer beleving bij jouw doelgroep. Tijdens de cursus Social Media Professional leer je hoe je Youtube integreert in jouw social media plan.

LinkedIn

LinkedIn gaat voor bedrijven een steeds belangrijkere rol spelen. Hoewel Facebook een groter bereik heeft, heeft LinkedIn als groot voordeel dat het meer betrokken volgers heeft. Verder leidt de content op LinkedIn, bijvoorbeeld in de vorm van bloggen, tot effectieve leadgeneratie. Na het volgen van de opleiding Social Media Professional weet jij hoe je een sociaal medium als LinkedIn het beste kan toepassen in jouw marketingstrategie.

Discussieer mee!

Bent u op zoek naar een plek waar u vakinhoudelijke informatie of ervaringen omtrent internet marketing & social media met medecursisten en professionals kunt delen? Of wilt u zich omringen met mede professionals? Word dan lid van de vakgroep voor internet marketing en social media professionals van Eduvision en discussieer mee!

Cursus Social Media Professional: Beoordelingen

4.0

Wat vond u goed?: De praktische cases die werden getoetst aan de theorie en de begeleiding bij deze praktische opdrachten.
Wat vond u niet goed?: Het overzicht van de werking van de grote 3 (Facebook, Twitter en LinkedIn) was reeds goed gekend.

4.0

Wat vond u goed?: De manier van lesgeven was goed. Zeer coachend. De lesgeefster speelde ook sterk in op vragen, suggesties en aandachtspunten van cursisten.

4.0

Wat vond u goed?: Zeer praktische tips, direct bruikbaar in de praktijk.

4.0

Wat vond u goed?: Goede voorbeelden en cursuslocatie

4.0

Wat vond u goed?: Erg veel nuttige, up-to-date informatie.
Wat vond u niet goed?: Misschien eerst beginnen met de strategie en plan van aanpak, dan pas de uitleg over de verschillende kanalen. Nu vond ik dat de strategie en plan van aanpak te snel werd doorlopen. Terwijl dit toch het belangrijkste is.

4.0

Wat vond u goed?: De cursus op zich

4.0

Wat vond u goed?: pragmatisme en de zachte kant van social media

4.0

Wat vond u goed?: De cursus was heel anders dan ik verwacht had. Het was veel breder. Ik was zeer aangenaam verrast. Het heeft werkelijk mijn horizon en manier van denken zelfs verbreed. Voor een groot stuk is dat toe te schrijven aan de zeer inspirerende en begeesterde aanpak van de docent Ludo.
Wat vond u niet goed?: Het middagmaal kon beter. (maar ik ben dan ook een Belg :-)

4.0

Wat vond u goed?: veel campagne spotjes gezien maar rommelig geheel
Wat vond u niet goed?: rommelig geheel, moesten een plan schrijven maar ah einde vd 2e dag bleef het er een beetje bij.

4.0

Wat vond u goed?: Geheel vanuit de praktijk. Veel nuttige achtergrondinformatie. Geheel interactief.

Meer Alle beoordelingen

Klanttevredenheid

Bij Eduvision staat de klanttevredenheid voorop. 98% van onze klanten is tevreden over de gevolgde training. Al meer dan 150.000 cursisten gingen jou voor! Onze klanten spreken niet voor niets hun vertrouwen uit in Eduvision en ruim 95% van alle klanten waardeert de cursus van Eduvision met een 8 of hoger. Wanneer jij de Cursus Social Media Professional gevolgd hebt, word je uitgenodigd om een enquête in te vullen. Je kan ons een beoordeling geven over de gehele Cursus Social Media Professional en de behandelde modulen, bijvoorbeeld de trends in social media, het bepalen van de social media strategie en het opstellen van een social media-plan. Als social media professional kan jij ons een beoordeling geven voor de toekomstige social media professional!

Cursus Social Media Professional: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Startgarantie

Al onze trainingen worden gegarandeerd verzorgd. Mocht het voorkomen dat een training waarvoor je aangemeld bent, niet het minimum aantal deelnemers heeft bereikt, dan bieden wij je voor dezelfde prijs een upgrade aan naar een inhouse training bij jou op locatie.

Trainingsvormen

Klassikaal/open inschrijving

De Cursus Social Media Professional wordt op vaste startdata en locaties gegeven. Iedereen die graag een social media professional wil worden, kan zich inschrijven voor de desbetreffende training. Inschrijving is mogelijk via de website of telefonisch.

Incompany

Wil je liever werken met een eigen case? Dat is mogelijk bij Eduvision! De trainer komt dan bij jouw bedrijf op bezoek en stemt de inhoud van de reguliere trainingen speciaal op jou en je collega’s af. Je krijgt een praktijkgerichte, persoonlijke en intensieve begeleiding van de trainer. De trainer is gespecialiseerd in social media en zal jullie opleiden tot een social media professional. Een incompany training Social Media Professional is via de website of telefonisch aan te vragen. Beschik je niet over voldoende ruimte of apparatuur? Dan bieden wij jou een Cursus Social Media Professional op maat aan bij ons op locatie.

Cursus Social Media Professional: Tarieven

Tarief

De Cursus Social Media Professional kost € 1299,- (€ 1571,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk)

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Certificering

Nadat je een cursustraject volledig hebt doorlopen, ontvang je van ons een certificaat. Hiermee kan je aantonen dat je hebt deelgenomen aan de training Social Media Professional en deze succesvol hebt afgerond. Je laat zien dat je kennis hebt van social media. Tijdens de Cursus Social Media Professional leer je hoe je social media op een succesvolle manier kan inzetten. Bovendien doe je kennis op van resultaatmetingen van social media campagnes en wat social media voor je bedrijfsreputatie kan doen door middel van een afsluitende spoedcursus online reputatiemangement. En vanaf nu mag jij jezelf een professioneel social media specialist noemen!

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om het certificaat in het Engels te ontvangen, zodat het in het buitenland te gebruiken is.

Cursus Social Media Professional: Virtuele training

De Cursus Social Media Professional online

Wil je de Cursus Social Media Professional online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Cursus Social Media Professional speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Cursus Social Media Professional!

Je kan er niet meer omheen. De sociale netwerksites, zoals Facebook, LinkedIn en Instagram, groeien al jaren in populariteit. Maar waar bevindt jouw doelgroep zich? Tijdens de Cursus Social Media Professional leer je de mogelijkheden van de verschillende netwerken kennen en leer je hoe je ze integreert in jouw online marketingstrategie.

Cursus Social Media Professional: Inleiding

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus Social Media Professional leer je de mogelijkheden kennen van Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Youtube, etc. en leer je hoe je ze integreert in jouw online marketing-strategie. We gaan in op jouw doelgroep, waar deze zich bevindt en hoe je deze bereikt met relevante content. Vooral het campagnematig werken is een belangrijk onderdeel in deze vorm van marketingcommunicatie. Social media is geen doel, maar een middel om organisatie- en marketingdoelstellingen te behalen. Daarom staat in deze cursus jouw eigen social media-strategie centraal.

Resultaat

Na afloop van de cursus weet je precies hoe je de verschillende social media-kanalen inzet om jouw doel en doelgroep te bereiken. Je hebt inzicht in de kansen en mogelijkheden die social media je bieden en je kunt zet zelf social media optimaal inzetten en anderen hierin activeren.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. Je bekijkt alle social media-kanalen afzonderlijk en onderzoekt op welke wijze ze elkaar kunnen versterken. Tevens brengt je jouw doelgroep en doelen uitgebreid in kaart. Aan de hand daarvan stelt je jouw eigen social media-plan op waarmee je na de cursus direct aan de slag kunt.

Competenties en vaardigheden

Om een echte social media expert te worden, werk je tijdens de Cursus Social Media Professional aan de volgende competenties en vaardigheden: weten welke kenmerken verschillende sociale media hebben en hoe je ze het beste in kan zetten, de trends in social media met betrekking tot onder andere Facebook, You Tube, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Google+, Instagram en Snapchat, het bepalen van de social media strategie, invulling geven aan de campagne, opstellen van een eigen social media-plan en resultaatmeting. Na de opleiding Social Media Professional weet jij hoe jouw organisatie optimaal gebruik kan maken van verschillende social media en hoe je deze kan integreren in je marketingstrategie.

Specialisaties

Cursus Social Media Professional: Modulen

Tijdens de Cursus Social Media Professional komen de volgende onderwerpen aan bod:

Social media: wie, wat en waar?

We starten met een overzicht van alle sociale netwerken die op dit moment populair zijn, zoals: Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram. Verder komen begrippen als reputatiemanagement, user generated content, verschillende soorten blogging, communities, wiki's, social photo's en social video aan bod. Ten slotte bespreken we de advertentiemogelijkheden die de verschillende netwerken bieden.

Trends in social media

Tijdens deze module gaan we in op de laatste trends op social media-gebied, krijg je verschillende succesvolle praktijkcases te zien en behandelen we tips en trucs voor een succesvol social media-beleid.

Strategie bepalen

Jouw social media-strategie is een afgeleide van jouw organisatie- en marketingstrategieën. Binnen deze module gaan we in op de vragen: wat is jouw doelgroep, wat zijn jouw doelstellingen en hoe denk je deze te bereiken via social media? Richt je je vooral op branding of op keiharde conversie?

Campagnematig werken

Het succes van jouw campagne valt of staat met de invulling van leads, gegevens en naamsbekendheid. Binnen deze modules leer je meer over effectieve landing pages, unieke en kwalitatieve content en een toon die past bij jouw organisatie. Je leert de potentiële klant definitief binnen te halen.

Social media-plan

Als je eenmaal een social media-plan hebt, is het van groot belang om ook draagvlak te creëren onder de werknemers en samen dit plan te integreren binnen de organisatie. Binnen deze module leer je hoe je ervoor zorgt dat het plan onderdeel wordt van jouw bedrijf.

Resultaatmeting

Planmatig werken is één ding. Nóg belangrijker is het om de resultaten te meten. We bespreken in deze module verschillende tools die je kunt inzetten bij monitoring en analyse van jouw social media-inspanningen.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. Je bekijkt alle social media-kanalen afzonderlijk en onderzoekt op welke wijze ze elkaar kunnen versterken. Tevens brengt je jouw doelgroep en doelen uitgebreid in kaart. Aan de hand daarvan stel je jouw eigen social media-plan op waarmee je na de cursus direct aan de slag kunt.

Alternatief

Bezit je al enige kennis van social media, maar wil je deze vergroten? In de social media masterclass gaan we dieper in op het bepalen van de juiste social media strategie. In deze social media masterclass staat integratie van social media in de marketingmix, het monitoren van social media en het optimaliseren van conversie centraal. Als je juist alleen meer wilt weten over het meten van de resultaten van je social media campagne volg dan een cursus social media monitoring. In deze cursus gaan we dieper in op het meten van campagneresultaten. Je leert te bepalen of je campagne gewerkt heeft of dat het beter is om andere social media campagnes in te zetten.

Cursus Social Media Professional: Beoordelingen

4.0

Wat vond u goed?: De praktische cases die werden getoetst aan de theorie en de begeleiding bij deze praktische opdrachten.
Wat vond u niet goed?: Het overzicht van de werking van de grote 3 (Facebook, Twitter en LinkedIn) was reeds goed gekend.

4.0

Wat vond u goed?: De manier van lesgeven was goed. Zeer coachend. De lesgeefster speelde ook sterk in op vragen, suggesties en aandachtspunten van cursisten.

4.0

Wat vond u goed?: Zeer praktische tips, direct bruikbaar in de praktijk.

4.0

Wat vond u goed?: Goede voorbeelden en cursuslocatie

4.0

Wat vond u goed?: Erg veel nuttige, up-to-date informatie.
Wat vond u niet goed?: Misschien eerst beginnen met de strategie en plan van aanpak, dan pas de uitleg over de verschillende kanalen. Nu vond ik dat de strategie en plan van aanpak te snel werd doorlopen. Terwijl dit toch het belangrijkste is.

4.0

Wat vond u goed?: De cursus op zich

4.0

Wat vond u goed?: pragmatisme en de zachte kant van social media

4.0

Wat vond u goed?: De cursus was heel anders dan ik verwacht had. Het was veel breder. Ik was zeer aangenaam verrast. Het heeft werkelijk mijn horizon en manier van denken zelfs verbreed. Voor een groot stuk is dat toe te schrijven aan de zeer inspirerende en begeesterde aanpak van de docent Ludo.
Wat vond u niet goed?: Het middagmaal kon beter. (maar ik ben dan ook een Belg :-)

4.0

Wat vond u goed?: veel campagne spotjes gezien maar rommelig geheel
Wat vond u niet goed?: rommelig geheel, moesten een plan schrijven maar ah einde vd 2e dag bleef het er een beetje bij.

4.0

Wat vond u goed?: Geheel vanuit de praktijk. Veel nuttige achtergrondinformatie. Geheel interactief.

Meer Alle beoordelingen

Klanttevredenheid

Bij Eduvision staat de klanttevredenheid voorop. 98% van onze klanten is tevreden over de gevolgde training. Al meer dan 150.000 cursisten gingen jou voor! Onze klanten spreken niet voor niets hun vertrouwen uit in Eduvision en ruim 95% van alle klanten waardeert de cursus van Eduvision met een 8 of hoger. Wanneer jij de Cursus Social Media Professional gevolgd hebt, word je uitgenodigd om een enquête in te vullen. Je kan ons een beoordeling geven over de gehele Cursus Social Media Professional en de behandelde modulen, bijvoorbeeld de trends in social media, het bepalen van de social media strategie en het opstellen van een social media-plan. Als social media professional kan jij ons een beoordeling geven voor de toekomstige social media professional!

Cursus Social Media Professional: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in België. Ook beschikbaar in Utrecht en Eindhoven.



Startgarantie

Al onze trainingen worden gegarandeerd verzorgd. Mocht het voorkomen dat een training waarvoor je aangemeld bent, niet het minimum aantal deelnemers heeft bereikt, dan bieden wij je voor dezelfde prijs een upgrade aan naar een inhouse training bij jou op locatie.

Trainingsvormen

Klassikaal/open inschrijving

De Cursus Social Media Professional wordt op vaste startdata en locaties gegeven. Iedereen die graag een social media professional wil worden, kan zich inschrijven voor de desbetreffende training. Inschrijving is mogelijk via de website of telefonisch.

Incompany

Wil je liever werken met een eigen case? Dat is mogelijk bij Eduvision! De trainer komt dan bij jouw bedrijf op bezoek en stemt de inhoud van de reguliere trainingen speciaal op jou en je collega’s af. Je krijgt een praktijkgerichte, persoonlijke en intensieve begeleiding van de trainer. De trainer is gespecialiseerd in social media en zal jullie opleiden tot een social media professional. Een incompany training Social Media Professional is via de website of telefonisch aan te vragen. Beschik je niet over voldoende ruimte of apparatuur? Dan bieden wij jou een Cursus Social Media Professional op maat aan bij ons op locatie.

Cursus Social Media Professional: Tarieven

Tarief

De Cursus Social Media Professional kost € 1299,- (€ 1571,- incl. BTW). (kmo subsidie mogelijk)

Bij het cursusbedrag is alles inbegrepen: het cursusgeld, opleidingsmateriaal en lunch (lunch alleen bij dagcursussen).

Kmo-portefeuille voor ondernemers

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf. De kmo-portefeuille wil toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk bedrijven. Daarom maken we het je eenvoudig om je aan te melden en subsidieverzoeken in te dienen.

Komt mijn kmo in aanmerking voor de subsidie?

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel voor kmo’s en beoefenaars van vrije beroepen die in Vlaanderen zijn gevestigd.

Hoeveel subsidies kan ik krijgen?

Hoeveel steun je ontvangt, is afhankelijk van de grootte van je onderneming.

  • Een kleine onderneming die investeert in opleiding en advies kan 40 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je ontvangt maximaal 10.000 euro steun per jaar.
  • Een middelgrote onderneming die investeert in opleiding en advies, kan 30 procent steun genieten via de kmo-portefeuille. Je krijgt maximaal 15.000 euro per jaar.

Voor welke activiteiten kan ik een kmo-portefeuille aanvragen?

Met de kmo-portefeuille investeer je in opleidingen en trainingen voor je personeel. Daarnaast krijg je subsidies voor het inwinnen van advies bij geregistreerde dienstverleners.

Subsidies aanvragen en ontvangen

Aanmelden bij de kmo-portefeuille doet je gewoon online. Ook je subsidies vraag je eenvoudig aan via de website. Geen ellenlange dossierverwerking dus.

Subsidies stopzetten en terugbetaling

Je zet je subsidie-aanvraag stop wanneer je wil. Dat doe je via de website.

Certificering

Nadat je een cursustraject volledig hebt doorlopen, ontvang je van ons een certificaat. Hiermee kan je aantonen dat je hebt deelgenomen aan de training Social Media Professional en deze succesvol hebt afgerond. Je laat zien dat je kennis hebt van social media. Tijdens de Cursus Social Media Professional leer je hoe je social media op een succesvolle manier kan inzetten. Bovendien doe je kennis op van resultaatmetingen van social media campagnes en wat social media voor je bedrijfsreputatie kan doen door middel van een afsluitende spoedcursus online reputatiemangement. En vanaf nu mag jij jezelf een professioneel social media specialist noemen!

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om het certificaat in het Engels te ontvangen, zodat het in het buitenland te gebruiken is.

Cursus Social Media Professional: Virtuele training

De Cursus Social Media Professional online

Wil je de Cursus Social Media Professional online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Cursus Social Media Professional speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Cursus Social Media Professional!

Speciale deals ontvangen? Meld je aan voor de nieuwsbrief
Aanmelden
Uw inschrijving is verwerkt.